Sunday, March 29, 2009

I am

Анх ОпенМН д орсоноос хойш зөндөө л олон сайхан хүмүүстэй уулзаж танилцлаа. ОпенМН үнэхээр миний кибер ертөнц дэх нүдийг нээсэн гэхэд болно.Тэгээд ер нь нэг зүйлийг хүн бүхэнд хүрэхээр зарлачихгүй бол жаахан эвгүй санагдах юм.
Би гэдэг хүн 18 настай ахлах сургуулиа хараахан төгсөөгүй байгаа сурагч хүн. Монгол болон Солонгосын системийн зөрүүгээр хамт сурж байсан нөхөд минь их сургуульд явж байхад би гэдэг хүн ахлах сургуульд явж байна.Гэхдээ одоо байгаадаа харамсах зүйл ер нь алга.
Хамгийн гол энэ сэдвийг бичих болсон шалтгаан гэвэл зарим нэг хүмүүс намайг 30 руу ер нь чиглэж яваа хүн гэж бодоод байх шиг байх юм.Яг хэлэх гэхээр орчинд байгаа хүмүүсийн уур амьсгал эвдэж хаяачих гээд эвгүй юм билээ.Чацуу аяагүй бол би нэг насаар дүү болох нэг ЛиМНукс ын гишүүн намайг "ах" гэж дуудаад байсан :D
За энд нэг ингэж зарлаж аваад сэтгэл амаръя.

Тэгээд зарим бусад гишүүд буюу ах нартаа хэлэхэд 18 тай нусгай опенофисын орчуулгад оролцсон гээд юм яриад яваад байхад та нар минь шантралгүй зүтгээрэй.

6 comments:

  1. хөөх. ядаж 20-той гэж бодож байсан ш д.

    ReplyDelete
  2. Кэкэ.

    Наадах чинь ч нээрээ зөв асуудал байна шүү. Гэхдээ нас бага байлаа гээд нусгай бацаан болох нь ч хаашаа юм. :)

    ReplyDelete
  3. манайхан ч тэгээд нас бага бол нээх тоодоггүй биз ээ кк. тэхлээр л жаахан нас нэмэх хэрэгтэйм шиг байгаам :D

    ReplyDelete
  4. Дөлөө ах ч гадарлаж байсан болов уу?

    Цэцболд: Харин тэхх зөв л гэж бодож байна.

    Che: би анх ОпенМН д орохдоо энэ талаар Бадрал ахад хэлж байсан нээх тийм юм гараагүй харин ч бүр дэмжиж байсан шүү :D

    ReplyDelete
  5. Үнэхээр 18тай юм уу. Тэгүүл надаас ах л юм байна даа. кк. би 17той.

    ReplyDelete